Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2023

Υποψήφιοι Εκλογικής Περιφέρειας Κιλκίς

ΑΛΕΞΟΓΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ

Γεννήθηκα το 1971, κατάγομαι από την Τέρπυλλο και κατοικώ στο Κιλκίς. Έχω δύο κόρες 15 και 11 ετών και για είκοσι χρόνια δραστηριοποιήθηκα στο χώρο της εκπαίδευσης οδηγών. Είμαι οδηγός βαρέων οχημάτων και υπηρετώ στο Δήμο Κιλκίς εδώ και πέντε χρόνια, στη Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης. Βρίσκομαι στη διαδικασία πιστοποίησης ως Εκπαιδευτής Ενηλίκων, προκειμένου να διδάξω σε δομές της εκπαίδευσης. Θέτω τον εαυτό μου στην κρίση και διάθεση των συμπολιτών μου ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος στην Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς με υποψήφια περιφερειάρχη τη Δέσποινα Χαραλαμπίδου, οραματιζόμενος ένα καλύτερο μέλλον όπου οι νέοι άνθρωποι θα έχουν λόγους να παραμένουν στον τόπο μας. Είμαι μέλος του ΜΕΡΑ25 και Τοπικός Συντονιστής στο νομό Κιλκίς.



ΚΟΥΛΙΝΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ (ΤΑΣΟΣ)

O Αναστάσιος Κουλίνας από τα εφηβικά του χρόνια ασχολήθηκε με τα κοινωνικά κινήματα κυρίως στον αναπηρικό χώρο των τυφλών καθώς και στον εργασιακό του χώρο. Διατέλεσε γενικός γραμματέας της Τοπικής Ένωσης της Κεντρικής Μακεδονίας του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών από το 1994 - 2000 καθώς και την Ένωση Τυφλών Βορείου Ελλάδος από το 2002 - 2004. Ήταν ενεργό μέλος στην παράταξη δημοκρατική πρωτοβουλία του συλλόγου εργαζομένων ΙΚΑ Κεντρικής Μακεδονίας.    Σήμερα είμαι μέλος της διοικούσας επιτροπής του Τοπική ένωση κεντρικής Μακεδονίας του Πανελλήνιου Συνδέσμου Τυφλών καθώς και πρόεδρος του συλλόγου φίλων του ιδρύματος Κιλκίς γεροκομείο και χρονιών πασχόντων Κιλκίς.



ΜΠΙΜΠΑΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Φαρμακοποιός. Γεννήθηκε στο χωριό Χέρσο του νομού Κιλκίς. Σπούδασε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Διατηρεί φαρμακείο στο χωριό Χέρσο Κιλκίς  από το 1982. Διετέλεσε για 9 χρόνια Γραμματέας  και για  12 χρόνια Πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Κιλκίς και για 24 χρόνια  μέλος του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου. Πενήντα και πλέον χρόνια συμμετέχει σε όλες τις δράσεις της Ανυπότακτης Αριστεράς και αγωνίζεται για την ενότητά της. Παίρνει μέρος και στη μάχη των αυτοδιοικητικών εκλογών για μία Περιφέρεια που θα ανοίξει ελπιδοφόρους δρόμους για την αυτοδιοίκηση και την κοινωνία. 




ΣΠΥΡΛΙΑΔΟΥ ΣΟΦΙΑ
Αρχιτέκτων Μηχανικός. Η Σοφία Σπυρλιάδου γεννήθηκε το 1983. Αποφοίτησε από το 2ο Ενιαίο Λύκειο Κιλκίς το 2001. Το 2008 ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Τμήμα Αρχιτεκτόνων της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ. και το 2021 πήρε το πτυχίο της από το τμήμα Εικαστικών της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. Από το 2009 διατηρεί αρχιτεκτονικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη. Είναι υπεύθυνη της γκαλερί «The Basket Gallery». Διδάσκει επίσης σχέδιο, ζωγραφική και κόμικς στα τμήματα του Καλλιτεχνικού και Πολιτιστικού Συνόλου «η πόλις», στο Κιλκίς, του οποίου είναι και μέλος. Τέλος, είναι μέλος του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων του Ν. Κιλκίς από την ίδρυσή του (2011) έως σήμερα.



ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΟΡΕΣΤΗΣ
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Ευρωπό Κιλκίς του Δήμου Παιονίας, σε αγροτική οικογένεια. Εκεί έζησα μέχρι τα 18 μου χρόνια, όταν ξεκίνησα τις σπουδές μου στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και παράλληλά με την εργασία μου στην αγροτική οικογενειακή επιχείρηση με τους γονείς μου, συμμετείχα ενεργά στο φοιτητικό κίνημα ως ανένταχτος αγωνιστής, με το σχήμα ΕΑΑΚ της σχολής μου. Μετά την αποφοίτησή μου, και από την ολοκλήρωση της στρατιωτικής μου θητείας, φοιτώ στο Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Σημειωτική, Πολιτισμός και Επικοινωνία της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου