Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023

Υποψήφιοι Εκλογικής Περιφέρειας Χαλκιδικής


ΓΕΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Αγρότης βιοκαλλιεργητής. Όλη η ζωή μας είναι ένα ανοιχτό βιβλίο. Ένας καθημερινός αγώνας για την αξιοπρέπεια, για ένα καλύτερο αύριο. Για λιγότερες αδικίες, για μια καλύτερη και άνετη ζωή. Ένα καθημερινό κλάμα γι αυτά που ζήσαμε και γι αυτά που βλέπουμε να έρχονται. Μια ελπίδα στα μάτια των μικρών παιδιών, αυτά για τα οποία παλεύουμε καθημερινά. Πατέρας και παππούς 4 εγγονιών και οικονομικός μετανάστης στα 58 , εξαιτίας των μνημονιακών πολιτικών!



ΓΡΑΣΣΟΥ ΚΑΛΛΙΡΡΟΗ

Είμαι διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός και ζω στην Αθήνα, στην περιοχή της Κυψέλης. Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι σε τουριστική επιχείρηση στην Χαλκιδική, την πατρίδα της μητέρας μου.  Πήρα το δίπλωμά μου στη σχολή Πολιτικών Μηχανικών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και από τα φοιτητικά μου χρόνια υπήρξα ενεργό μέλος του Συλλόγου Φοιτητών Ξάνθης και του φοιτητικού κινήματος, μέσα από την συμμετοχή μου στα σχήματα των ΕΑΑΚ. Από το 2015 είμαι μέλος της Λαϊκής Ενότητας. Δραστηριοποιούμαι στα κινήματα πόλης για την προστασία και επανοικειοποίηση του δημόσιου χώρου και συμμετέχω στην Ενωτική Πρωτοβουλία κατά των πλειστηριασμών.


ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Ελεύθερος επαγγελματίας

    




ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ

Γεννήθηκε το 1958 και μεγάλωσε στο Μεσημέρι ενώ η καταγωγή της μητέρας του Λουκίας είναι από τα Πετράλωνα. Είναι παντρεμένος, πατέρας τριών παιδιών και παππούς. Τελειόφοιτος της Τεχνικής Σχολής του Αρχιμήδη. Είναι κατά κύριο επάγγελμα αγρότης-συνεταιριστής. Η συμμετοχή του στα κοινά ξεκινά από τις αρχές της δεκαετίας του 1980. Ιδρυτικό μέλος και κατόπιν πρόεδρος Περιβαλλοντικής Κίνησης, όπως επίσης μέλος ΔΣ Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων. Η επιλογή του να είναι εκ νέου υποψήφιος με το σχήμα όπου επικεφαλής είναι η Δ. Χαραλαμπίδου μόνο τυχαία δεν είναι. Διότι είναι η Περιφερειακή Παράταξη που απέδειξε πως οι προεκλογικές δεσμεύσεις της είναι απαράβατες, αντιτάχθηκε στις μνημονιακές επιταγές και όχι μόνο, ανέδειξε το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου μέσω ΤΑΙΠΕΔ, ενώ με τις παρεμβάσεις της στο ΠΣ, κινηματικά και σε ορισμένες περιπτώσεις με μηνυτήριες αναφορές, ματαίωσε δυσμενέστερες εξελίξεις. Συνεχίζει δυναμικά τη στήριξη στον παραγωγικό τομέα, τις μμε επιχειρήσεις, τη δημόσια και δωρεάν υγεία και παιδεία, τις δημόσιες υποδομές. 

 

ΣΟΦΤΣΗ ΜΑΡΙΑ

Αφηγήτρια, χορογράφος αγρότισσα. Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη. Τα τελευταία δέκα χρόνια ζω στον ’γιο Νικόλαο Χαλκιδικής. Είμαι αφηγήτρια, χορογράφος, και ελαιοπαραγωγός. Η κινηματική μου δράση μου ξεκίνησε το 2007 με την ενεργή συμμετοχή στην διάσωση της Αγορά Κυψέλης και συνεχίστηκε με το ζαπατίστικο κίνημα, το τραφικινγκ και την ενδοοικογενειακή βία. Η πρώτη μου εμπλοκή με πολιτικό κόμμα ήταν με το ΜέΡΑ25 , ως ιδρυτικό μέλος και την συμμετοχή μου ως υποψήφια βουλεύτρια το 2019. Συμμετείχα στα όργανα του κόμματος από το 2020-22 ως μέλος της Πολιτικής Γραμματείας και συντονίστρια του τομέα Ισότητας και ΛΟΑΤΚΙ+.



ΤΣΙΜΗΓΚΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

Αρχιτέκτων Μηχανικός, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Μέλος Τ.Ε.Ε, Σ.Α.Θ, Σ.Α.Δ.Α.Σ. Διατέλεσε αντιπρόεδρος Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών Μακεδονίας και εκπρόσωπος στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Εκπρόσωπος του φοιτητικού συλλόγου Πολυτεχνείου Ξάνθης στη Κοσμητεία και τη Σύγκλητο. Ενεργό μέλος του κινήματος για σίτιση και ενάντια στις αντιφοιτητικές διώξεις και μηνύσεις  της πρυτανείας του ΔΠΘ



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου